Sıkça Sorulan Sorular
Android (10 ve sonrası sürümlü) ve IOS (13 ve sonrası sürümlü) işletim sistemli cihazlara indirebilirsiniz.
Telefonunuz Android işletim sistemini kullanan bir model ise Google'a ait Play Store; IOS işletim sistemini kullanan bir telefon ise Apple'a ait AppStore üzerinden indirebilirsiniz.
QPAY'in kullanıcısı olmak istediğiniz için teşekkür ederiz. Sizi aramızda görmekten çok onur duyuyoruz. Uygulamamız telefonunuzda çalışmadıysa, öncelikle akıllı telefonunuzun işletim sistemininin sürümünü kontrol etmenizi isteriz. Google Android 13 ve Apple iOS 10 ve sonrasında uygulamamız sorunsuz çalışmakta. Eğer halen sorununuz devam ediyorsa kaldırıp tekrar kurulumu deneyiniz. Tüm teknik sorunlarınız için müşteri hizmetleri iletişim numaramız +90 (850) 757 77 29 veya support@qpay.com.tr eposta adresi ile bize ulaşabilirsiniz.
QPAY sizin elektronik cüzdanınızdır ve sizin Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numaranız ve cep telefonunuz ile eşleştirilmiştir. Eğer aynı cep telefonunuzdaki numaranızı bilgimiz olmadan değiştirirseniz ve bu numaranın kontrol başka bir kurum ya da kişiye geçerse, bu durumda hesabınızdaki ücrete erişemeyebilirsiniz. Diğer yandan, QPAY, işlem yapılmayan hesaplardan, kendi belirleyeceği süre sonunda periyodik kesintiler yapma hakkını saklı tutar.
Hayır. Hesabınızdaki bakiyeyi kaybetmemek adına, yeni cep numaranız ve bilgilerinizle yeni bir hesap açıp, eski hesabınızdaki birikim ve paranızı aktarmalısınız.
Güvenlik gereği, telefonunuzdaki SIM Kartınızı değiştirdiğinizde, güvenlik gereği, müşteri hizmetlerimize ulaşmanız ve tekrar kimliğinizi doğrulamanız gerekmektedir. Müşteri hizmetlerimize +90 (850) 757 77 29 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.
Uygulamamızın kurulabilmesi için minimum donanım ve işletim sistemi gereksinimleri, ilgili işletim sistemine ait uygulama dükkanında yer almaktadır. Öncelikli olarak bu konudaki kontrolleri yapmanızı öneririz. Zira her yeni sürümle beraber bu konudaki bilgileri güncelleyebiliyoruz. Diğer yandan uygulamanın çalışması için bazı izinleri, telefonunuzun işletim sisteminde vermeniz gerekmekte. Bu izinlerin açık olduğunu ya da kurulum sırasında vermiş olduğunuzdan emin olunuz. Halen çalıştırmayı sağlayamamışsanız, uygulamayı kaldırıp, güncel bir sürümünü uygulama dükkanlarından indirmenizi ve tekrar yüklemenizi öneririz. Şirketiniz ya da çalıştığınız yer nedeniyle, ekran görüntüsü kayıt eden ya da uygulamaların yüklenmesini engelleyen gözetimci uygulamaların da QPAY'in mobil uygulamalasını çalışmasını engelleyebileceğini bildirmek isteriz.
Doğrulama kodunuzun SMS ile ulaşması 3 dakikaya kadar sürebilir. Eğer SMS 3 dakika içinde gelmezse, "Tekrar Gönder" seçeneğini kullanarak yeni bir kod talep edebilirsiniz.
Kimlik bilgilerinizi ve kullanıcının bu kimlik bilgilerine ait olduğuna dair doğrulamayı yaptığınızda, işlem limitlerinizi yükseltilmektedir. Bunun için uygulamamız içindeki Güçlü Kimlik Doğrulama sürecini tamamlamalı ya da yetkili bir Temsilci kurumumuza başvurmalısınız. Güçlü Kimlik Doğrulama sürecimizde, uygulama içinde sizden yeni nesil bir T.C. kimlik kartı ve canlılık testini geçmenizi isteyeceğiz. Bu süreçle ilgili daha fazla bilgiye ulaşmak isterseniz, müşteri hizmetleri iletişim numaramız +90 (850) 757 77 29 veya support@qpay.com.tr eposta adresinden bize ulaşabilirsiniz.
QPAY, en yüksek güvenlik standartlarını karşılamak için gelişmiş güvenlik protokolleri ve şifreleme teknolojileri kullanmaktadır. Kullanıcı bilgileriniz ve finansal verileriniz, güçlü şifreleme yöntemleri ile korunur ve yetkisiz erişime karşı sürekli olarak izlenir. Ayrıca, iki faktörlü kimlik doğrulama ile hesabını güven altına alınmıştır.
Bu tipteki durumlarda, telefonunuzda bulunan kameranın odaklanma mesafesi ve ortamdaki ışık miktarı etkili olabilir. Bahsi geçen problem için, QR kod'u telefonunuzun kamerası ile doğru hizalamanız ve odağının tam oluşması için diğer cihazdan farklı uzaklıklarda tekrar okutmayı denemenizi öneririz. Ayrıca diğer cihazın ekran parlaklığının en yüksek seviyede olması da tanıma sürecini iyileştirebilir.
Öncelikle telefonunuzun yakın alan tanıma/iletişim (NFC) özelliğini aktif hale getirmeniz gerekli. Bu işlem için telefonunuzun ayarlar bölümüne girerek NFC veya "Yakın"/"Alan" kelimelerini kullanarak ilgili ayara ulaşabilirsiniz. Eğer yeni nesil bir T.C. nüfus cüzdanınız (kartınız) yoksa bu da sorunun kaynağı olabilir. Gerekli ayarları yaptıktan sonra, ilgili adıma geldiğinizde, kartınızı telefonunuzun arka yüzeyinde, hafifçe gezdirerek, iletişimi başlatmanız gerekli. Bu şekilde sorunu gideremiyorsanız, lütfen Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçiniz.